منتدى رابطة شباب الاسكندرية
اهلا بك زائرنا العزيز انت غير مسجل بالمنتدى سجل حتى تتمتع بالمشاركة
اهلا بك زائرنا العزيز انت غير مسجل بالمنتدى سجل حتى تتمتع بالمشاركة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يا شباب ارجوا المسااعده من فضلكم

كاتب الموضوعرسالة
ريال مدريد
عضو جديد
عضو جديد

يا شباب ارجوا المسااعده من فضلكم Empty
مُساهمةموضوع: يا شباب ارجوا المسااعده من فضلكم   يا شباب ارجوا المسااعده من فضلكم Icon_minitimeالأربعاء يوليو 25, 2012 5:03 am

الاول احب اقلكم كل سنه وانتم طيبين بصراحه انا طالب مساعدتكم انا دلوقتي خلصت ثانوي عام وجبت 80% وكنت عاوز ادخل كليه حقوق لان بصراحه نفسي اكون وكيل نياابه .. بس لما اطلعت علي كليه حقوق لقيت فيها شعبه فرنساوي وانجليزي وبصراحه انا بحب الفرنساوي اكتر من الانجليزي فاانا كان ليا كاام سوال حول الموضوع ده من شروط الالتحاق بالشعبه اجتياز المقابله الشخصيه ..والاختبار التكميلي فانا عاوز اعرف هو عباره عن ايه الاختبار ايه وياتري لازم اذاكر عشان اجتازه ولا لا ....ثانيا .....المقابله الشخصيه عباره عن ايه.... واخر سوال دلوقتي اللي في شعبه اللغه الفرنسيه بيدرسوا بالفرنسي بس ولا بالعربي لان السنتين اللي درست فيهم فرنساوي اكيد مش حياهلوني اني ادرس قانون بالفرنساوي لاني لا اجيد الفرنسيه تمام ياريت حد يفدني لاني قلقان بصر*** خايف ادخلها والاقي المنهج كله فرنساوي وانا لا اتقن اللغه انا سالت في ناس جوبتني ان في دورات وكده بس انا مفهمتش بردو ارجوكوا عاوز اجابات تفصيليه وياتري ممكن ادخل منها وكيل نيابه ولازم تقديرات بردو اقصد امتياز ..ومعلش صدعتكم معايا .............؟ .....................................ارجوا الرد في اسرع وقت ممكن واسف علي الاطاله .
ريال مدريد
عضو جديد
عضو جديد

يا شباب ارجوا المسااعده من فضلكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: يا شباب ارجوا المسااعده من فضلكم   يا شباب ارجوا المسااعده من فضلكم Icon_minitimeالأربعاء يوليو 25, 2012 5:06 am

اي حد عنده معلومه يفدني بالله عليكم لاني قلقان .

يا شباب ارجوا المسااعده من فضلكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اهلا ومرحبا بكم في منتدي رابطة شباب الاسكندرية
» الى جميع شباب وبنات الأسكندرية جدد حياتك الأن